Bilginin Adresi Ana Sayfa
Forum Anasayfası Forum Anasayfası > Bilgisayar > Chat & Msn Programları > MIRC Genel
  Aktif Konular Aktif Konular RSS - Auth Kodunun Tanıtılması
  SSS SSS  Forumu Ara   Events   Kayıt Ol Kayıt Ol  GiriÅŸ GiriÅŸ

Auth Kodunun Tanıtılması

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz
Yazar
Mesaj
invertor Açılır Kutu Gör
Security Professional
Security Professional
Simge
İnventor

Kayıt Tarihi: 18-01-2008
Status: Aktif DeÄŸil
Points: 3365
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Thanks (0) Thanks(0)   Alıntı invertor Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: Auth Kodunun Tanıtılması
    Gönderim Zamanı: 26-12-2008 Saat 14:42
SohbetNET Help Departmanı / HelpSystem (HelpBot)


SohbetNET Help Ekibinin tasarlamış olduğu HelpSystem botunu genel olarak tanıyalım, verilmis olan linklere tıklayarak bot hakkında daha kapsamlı bir fikir sahibi olabilirsiniz. HelpSystem'in tasarlanmasında ki en önemli unsurlardan birisi Help Departmanı olarak önem verdiğimiz IRC/SVS eğitimleri gelir.. Botun içersinde 15 adet farklı konularda text olarak eğitimler mevcuttur dilenen heran kullanıcılara bu konular hakkında eğitimler verilebilir. Bu sayede Help Departmanının daha farklı projelere adım atması için gereken zaman sağlanmış olur.

Botun Helper voice istatistikleri, kurallar veyahut Helper kontrol gibi özellikleride Help bünyesine kolaylık kazandırır. Belli aralıklarla Helperların away olup olmadıklarını veya kurallarda belirtilen kanal limiti kuralinin ihlal edilip edilmediğini anlama amacıyla HelpSystem belli aralıklarla Helper whois taraması yapıp raporu ircmaster kanalına verir, aksi bir durumda Helpers kanalında Helper'ı uyarır.

HelpSystem'in özelinde iki ayrı yardım alınabilir ilk olarak !yardım yazılarak irc&svs hakkında temel kullanıcı bilgileri kullanıcılara sunulmuş olur. Bir diğeri ise Türkiyede ilk olarak IRCSozluk IRCAnsiklopedi projesidir içersinde Adan Zye irc terimlerini barındıran bir döküman vardır sürekli güncellenmektedir.

Bunların yanı sıra SohbetNET Help Departmanında bulunan bir sistemin parçasıdır.

Halfop Level-2 , HelpOp Level 3-7 , HelpSecure Level 8-14 , HelpMaster Level 15-24 ve HelpAdmin Level - 25

"!mesajekle helpernick level"
"!mesajsil helpernick"

Bu sistemde Helper'ın Help Departmanında aldığı görevi ve göreve başlayış saatini #Helpers kanalına bildirip log altına alır.







- HelpSystem Genel Özellikler -

1) Help'e giren her kullanıcıyı helpers kanalına uyarı olarak verir.

2) Helper'ların userlere her verdiği voice(+)'yı bot hafızasında tutar ve rapor şeklinde kanala döker.

3) Eğitim kanalında her giren Helper'a voice(+) verir ve giriş mesajı gönderir. (voice sabitlemesi Helpers kanalıdır)

4) Eğitim kanalında 15 Konulu eğitimi Text halinde kullanıcıların bilgisine sunar, eğitimler aralıksız isteğe göre devam eder.

5) Help kanalına girişte bulunan Helper'ları seviyelerine göre Helpers kanalında belirtir.

6) Helpers Kanalında bulunan HelpSecure,HelpSop'lara !rapor ve !kurallar komutlarını kullanma hakkı verir.

7) #ircmaster kanalında !kontrol yazıldığında helperlerin idle ve bulundukları kanal sayılarını kontrol eder, kural ihlalinde bulunan Helperları helpers kanalında uyarır.

8) #ircmaster kanalında !eğitim on|of egitim aktif eder kapatır !ansiklopedi on|off ansiklopediyi aktif eder kapatır.

9) #ircmaster kanalında - !mesaj ekle|sil nick seviye - komutu kullanılır. Her helperin seviyesine göre access erişim sayısı eklenir, helperlar Help kanalına girdikleri takdirde görevleri gün saat olarak baslayıp bot tarafından log altına alınır.

10) #Helpers kanalına !kurallar yazıldığı takdirde bot tarafından Helperların uyması gereken kurallar madde olarak kanala dökülür.

11) Türkiyede daha önce kullanılmamış ve uygulanmamış olan bir yenilik botta mevcuttur. IRCAnsiklopedi ve IRC terim arama motoru botta aktif durumda iken #help veya #eğitim kanalına giren kişilere kullanımı hakkında bilgi gonderir.

12) Her giren userin özeline Help kanalında online helper olmadıgı zaman yardım alabileceği komutlar bulunmaktadır, komutları görmek için kullanıcının !yardım yazması yeterlidir.

HelpSystem'in Help Departmanına sağladığı kolaylık ve zamandan tasarruf HelpEkibinin başka projelerle çalışmasına yol açmaktadır. HelpSystem Helperların daha kaliteli yardım verebilmesi ve kullanıcılarında buna bağlı olarak daha kaliteli bir yardım almasına yardımcı olur ve sistem akıcı, düzenli vede profosyonelce bir çizgi izlemiş olur..
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör



Bu Sayfa 0.188 Saniyede Yüklendi.