DeskGate Firma ve Kurumlara Yönelik Uzaktan Yönetim |
Yanıt Yaz |
Yazar | |
Tenzin
Yeni Üye Kayıt Tarihi: 06-02-2014 Konum: Turkey Status: Aktif DeÄŸil Points: 0 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Tenzin
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Gönderim Zamanı: 03-06-2016 Saat 12:56 |
Uzak masaüstü destek programları arıyorsanız o programlardan biri bu
Genel özelliklerine göz atacak olursak; •Destek süresi, yardım oluşturma özelliği ve envanter bilgisi •Müşteriniz olmayan kullanıcılara da destek verebilirsiniz. •Destek süresi, envanter bilgisi, kurulu programlar ve kullanım süreleri, girilen web siteleri, kopyalanan dosyalar Video kayıt sayesinde, geçmişe yönelik izleme yaparak kullanıcı itirazlarının önüne geçebilir. •Serverlarınızda yetki verdiğiniz uzaktan destek ekibinin, serverda yaptıkları tüm aktiviteleri kayıt altına alabilirsiniz. •DeskGate IT Management ile birden fazla kullanıcıya aynı anda hızlı erişim yapabilirsiniz. •Destek hizmeti oluşturabilir daha sonra hizmet verebilirsiniz. •Bilgisayarların envanter bilgisine (Cihaz Özellikleri, Kurulu Yazılımlar ve Serial No’lar gibi bir çok özelliklerin) bilgisine ulaşabilir özet rapor tutabilirsiniz DeskGate firma ve kurumların şubelerinde dahil olmak üzere bir çok noktadaki bilgisayar ları tek bir noktadan yönetmek ve bu bilgisayarları kullanan personelin gün içerisinde yapmış olduğu aktivasyonları kayıt altına alan kendinden server özellikle gelişmiş bir üründür. Uzaktan kontrol, dosya transferi, mesaj gönderme, sohbet başlatma, pano (clipboard) geçmişi, ziyaret edilen web siteleri, aktivite kayıtları, tüm yazışma kayıtları (world, excell, explorer, notepad) gibi bütün yazışmaları kayıt altına alır. Gün içerisinde personele ait video kaydı oluşturarak daha sonrasın personelin yapmış olduğu tüm aktiviteler video olarak izlene bilmektedir. Canlı izleme (MultiThreading yapısı ile ve Real –Time) özelliği sayesinde personelin bilgisayar ekranları anlık olarak izlene bilmektedir. Bu özellikleri sayesinden çalışan personel şirket içerisinde oyun, facebook ya da youtube gibi sosyal medya araçlarını kullanmaktan çekinmekte ve bunlara ayrılan zaman iş akışına verilmektedir. Tüm aktivasyonların kayıt altına alınabiliyor olması personelin güvenlik sorununu ihlal etmesine ya da bu tip bir girişime kalkmasını ciddi anlamda caydırmaktadır. DeskGate kendi özelliği ve yapısı sayesinde şu anda Türkiye’de yapılmış bu konsept teki tek örnek üründür. •Verimlilik Kaybı •Data Güvenliği •Personel Takibi •Envanter Takibi •Hızlı ve güvenli destek hizmeti •Yönetim için personel performans raporları •IT Yönetimi için güvenli ve hızlı yönetimsel çözümler DeskGate 3 farklı konuda temel almak gerekirse; Kurum ve firmaların şirket içerisinde ki personele hızlı destek verebilmesi uzaktan yardım “Ticket” oluşturabilmesi, çalışan personelin gün içerisinde bilgisayar ortamında yaptığı aktiviteleri tam anlamıyla kayıt altına alıyor olması ve veri hırsızlığına karşı koruma yöntemlerinin olması DeskGate rakiplerinden açık ara farklı ve profesyonel kılmaktadır. Ana başlık altında bazı özellikleri; Uzaktan bağlantı, Dosya paylaşımı, Sohbet, Grup oluşturma ve özel yetkilendirmeler, Support “Ticket” oluşturma, Web adresi kaydı, Kullanılan yazılımlar ve süre performansları, Video kaydı opsiyon el, Envanter software ve hardware, Kullanıcı istatistik ve performans raporları, Kopyalan yazı işlemleri, Windows ve USB de yapılan değişiklikler ve kopyalanan hareketlerin kaydedilmesi, Yazılan yazışmaların kaydedilmesi gibi opsiyon el olarak lisanslamada eklenebilir ya da çıkarıla bilir lisanslama yönetiminin olması. DeskGate “Benzer ürünler karşılaştırmasında” verdiğimiz ürünlerden daha iyi ve tam bir konsept ürün olarak hizmet vermeyi amaçlamıştır. Yeni olan ne var? •Uzaktan bağlantı yapısı piyasada var olan rakiplerden çok daha hızlı ve güvenli bu da ciddi anlamda tercih doğurmaktadır. •Server yapısı sayesinde firmaların 3. şahıs firmalarda ilişkisi olmaksızın kapalı sistem çalışabilmelerine olanak tanır. “ARGE çalışması yapan firmalar, Askeri ve Özel Kurumların” tercih sebebi olmaktadır. •Support Ticket sistemi sayesinde personelin hızlı ve çabuk destek almasına olanak sağladığı gibi ay sonunda hangi personelin daha çok problemle boğuştuğu ya da yoğun biçimde IT personelinden destek aldığının raporlana biliyor olması. •Özel pivot rapor sayesinde bir personel hakkında daha çabuk ve doğru raporlar alınması. •Video kayıt sayesinde oluşabilecek kullanıcı hatalarının daha sonradan incelenmesinde güvenli bir rapor tipi oluşturması. •Özel yetki atamaları ile personel ve yönetici tarafında tam bir güvenlik ölçeği atana bilmektedir. •Puanlama kullanıcıların bilgisayar başında geçirdikleri süreçlerin hesaplanması ile personelin verimlilik durumunun hesaplanması. deneyin www.deskgate.com Düzenleyen Tenzin - 03-06-2016 Saat 12:57 |
|
Yanıt Yaz | |
Tweet |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |