Bilginin Adresi Homepage
Forum Home Forum Home > Otomobil & Modifiye > Yeni Arabalar
  New Posts New Posts RSS Feed - Kendi Sınıfının İlki Liderliğini Devam Ettiriyor: Yeni BMW 3 Serisi
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

 

 


Kendi Sınıfının İlki Liderliğini Devam Ettiriyor: Yeni BMW 3 Serisi

 Post Reply Post Reply
Author
Message
CASPER View Drop Down
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
Avatar

Joined: 21-03-2006
Location: Turkey
Status: Offline
Points: 527
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote CASPER Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Kendi Sınıfının İlki Liderliğini Devam Ettiriyor: Yeni BMW 3 Serisi
    Posted: 03-09-2008 at 12:39
Kendi Sınıfının İlki Liderliğini Devam Ettiriyor: Yeni BMW 3 Serisi

 

 
Yeni BMW 3 Serisi Sedan ve yeni BMW 3 Serisi Touring ile sürüş dinamikleri, üstün kalite ve yenilikçi teknoloji anlamında kendi lider konumunu daha da ileriye taşıyor.

Yeni BMW 3 Serisi Sedan ve yeni BMW 3 Serisi Touring zarafeti kendi rekabet alanlarında eşi benzeri olmayan bir sürüş deneyimi ile birleştiriyor.

Genişletilmiş motor seçenekleri ve BMW EfficientDynamics önlemlerinin uygulanması sayesinde BMW 3 Serisi sürüş keyfi anlamında bir ölçüt haline gelmesinin yanı sıra yakıt tüketimi ve egzoz emisyon seviyeleri ile de bir örnek teşkil etmektedir.

Otomobilin yeni ön kısmı, yan kısımlarda dinamik olarak uzatılmış çizgiye yapılan daha büyük vurgu ve arka kısım daha detaylı hatları ile daha geniş bir etkiye sahiptir. Yeni farlar, markanın bir karakteristiği olan yeni konturlara sahip arka stoplar, yenilikçi aydınlatma teknolojisi ve 3D efektler.

İç mekanın seçilebilir çalışma unsurları ile yeni bir tasarımda ve yeni bir renk ve materyal seçimleri uyumunda zarafet kazanması. İç bükey ve dış bükey yüzeylerin karakteristik birleşimi ile dış yüzeylerin karakteristikleri iç mekanda da devam ediyor. Sürücü tarafındaki elektrikli cam açma/kapama kumanda paneline ergonomik olarak optimize edilmiş konumlandırma, yeni ve genişletilmiş depolama özellikleri.

Yeni nesil işletim sistemi BMW iDrive ile birlikte opsiyonel navigasyon sistemleri: işlev seçimi ve döndürme, basma ve yana yatırma hareketleri yoluyla kontrol sağlanması için ergonomik olarak optimize edilmiş iDrive Controller, hızlı ve içgüdüsel menü seçimi için Controller üzerindeki tuşların bakmadan da kontrol edilebilmesi. Daha da kolay çalışma için serbest bir şekilde programlanabilen işlevsel yer imleri. Varış yeri girişi, yol planlaması ve harita görünümü için genişletilmiş işlevleri ile birlikte Professional navigasyon sistemi. İlk defa BMW ConnectedDrive kullanılarak internetteki serbest şekilde planlanmış rotalar navigasyon sistemine yüklenebilmektedir. BMW ConnectedDrive dünya lansmanı: opsiyonel olarak otomobil içerisinde kesintisiz internet erişimi.

BMW 330d’deki yeni geliştirilen tek-sıra 6 silindirli dizel motor: alüminyum motor karteri, üçüncü nesil piezo enjektörler ile common rail direct enjeksiyon sistemi ve 1.800 bar’lık turbo basıncı, değişken türbin geometrili turbo şarjör, çıkış gücü: 180 kW/245 hp, maksimum tork: 520 Nm, standart olarak gelen dizel parçacık filtresi ve oksidasyon katalitik konverteri, egzoz gazı EU 5 normu, opsiyonel BMW BluePerformance teknolojisi ile nitrojen oksit emisyonları değerlerini emisyon normları EU 6 için planlanan eşik değerine düşürülmesi için NOX depolama katalitik konvertörü.

Otomobil segmentinde eşi bulunmayan motor çeşitliliği: çıkış güçleri BMW 318i ve BMW 318d’de 105 kW/143 hp’den başlayan ve BMW 335i’de 225 kW/306 hp’ye varan beş benzinli ve beş dizel motor seçeneği. Bütün motor tiplerinde BMW EfficientDynamics önlemleri: Fren Enerjisi Geri Kazanımı’nın motora özgü kullanımı, Otomatik Başlat/Durdur İşlevi, Vites Değiştirme Noktası Gösterimi, yardımcı birimlerin ihtiyaca bağlı olarak devreye alınması ve Otomatik Hava Alma Kapakları ile aktif aerodinamizm. Bütün motor tiplerinde ilgili rakipleri ile karşılaştırıldığında dengi bulunamayan yakıt tüketim ve emisyon değeri seviyeleri. BMW 318d, BMW 330d ve BMW 330xd EU 5 için gelecekte konulacak norm eşik değerleri içerisinde yer almaktadır.

Optimize edilmiş vites değiştirme dinamikleri ve minimize edilmiş konvertör kayması ile 6 ileri otomatik vites seçeneği artık BMW 318d için de sunulmaktadır.

Optimize edilmiş dört tekerlektensistemi BMW xDrive sürüş dengesini, sürüş dinamiklerini ve çekiş gücünü arttırmaktadır. Kontrollü fren müdahale ve tork dengeleme özellikleri ile birlikte gelen yeni ilave DSC işlevi virajlardaki sürüş dengesini geliştirmektedir. BMW xDrive şimdi opsiyonel olarak beş motor çeşidinde BMW 3 Serisi Sedan ve BMW 3 Serisi Touring modellerinin yanı sıra BMW 320xd (ilk defa BMW 3 Serisi’nde BMW xDrive teknolojisi ile 4 silindirli bir motorun kombinasyonu) için de mevcuttur.

BMW 335i Coupé ve BMW 335i Cabrio modelleri için ilk defa çift kavramalı 7 ileri spor model otomatik vites. Dünyanın ilk 7 ileri çift kavramalı vites sistemi yüksek performans motorları için tasarlanmış olup eşsiz dinamik hızlanma için çekiş gücünde kesinti olmadan vites değişimi sağlamakta, opsiyonel olarak otomatik veya manuel seçenekleri mevcut olmakta, otomatik vitesin konforu ile maksimum dinamik performansa sahip vites değişimini eşsiz biçimde bir araya getirmekte ve daha ileri seviyede optimize edilmiş hızlanma değerleri ve düşük yakıt tüketim seviyeleri sunmaktadır.

Üstün derecede sağlam gövde yapısı, tam tanımlı çarpma yolları, yüksek-dayanıklı çelik ve özel deformasyon unsurlarının seçici biçimde kullanılmasıyla elde edilmiş kapsamlı güvenlik konsepti. Altı hava yastığı, bütün koltuklar için 3-noktalı otomatik kemerler ve koltuk başlıklarının yanı sıra ön koltuklarda arkadan çarpma esnasında baş ve boyun bölgesi yaralanmaları riskini azaltan, çarpma anında aktif konuma geçen standart koltuk başları.

Motor tipleri

BMW 335i:
Twin Turbo ve doğrudan enjeksiyonlu (Yüksek Hassasiyetli Enjeksiyon) tek sıra altı silindirli benzinli motor hacim: 2.979 cc, güç: 5.800 dev/dk’da 225 kW/306 hp maksimum tork: 1.300–5.000 dev/dk’da 400 Nm,
hızlanma (0–100 km/s): 5,6 saniye (Touring: 5,7 saniye),
maksimum hız: 250 km/s,
EU standartlarına göre ortalama yakıt tüketimi:
9.1 litre/100 kilometre (9,3 litre),
EU standartlarına göre CO2 emisyon değerleri: 218 g/km (222 g/km).

BMW 330i:
doğrudan enjeksiyonlu tek sıra 6 silindirli benzinli motor
hacim: 2.996 cc, güç: 6.700 dev/dk’da 200 kW/272 hp
maksimum tork: 2.750-3.000 dev/dk’da 320 Nm,
hızlanma (0–100 km/sa): 6,1 saniye (Touring: 6,2 saniye),
maksimum hız: 250 km/s,
EU standartlarına göre ortalama yakıt tüketimi:
7,2 litre/100 kilometre (7,3 litre),
EU standartlarına göre CO2 emisyon değerleri: 173 g/km (175 g/km).

BMW 325i:
doğrudan enjeksiyonlu tek sıra 6 silindirli benzinli motor
hacim: 2.996 cc, güç: 6.100 dev/dk’da 160 kW/218 hp
maksimum tork: 2.400-4.200 dev/dk’da 270 Nm,
hızlanma (0–100 km/sa): 6,7 saniye (Touring: 6,9 saniye),
maksimum hız: 250 km/sa (248 km/sa),
EU standartlarına göre ortalama yakıt tüketimi:
7,1 litre/100 kilometre (7,2 litre),
EU standartlarına göre CO2 emisyon değerleri: 170 g/km (173 g/km).

 

 
Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.859 seconds.

Bilgineferi.com